תחזוקה ותיקון של מכוניות פולקסווגן, סקודה, סיאט ואאודי
החלפת שמן מנוע, החלפת מסנני שמן, דלק ואוויר וחומרים מתכלים אחרים, ניקוי מצערת וכן הלאה.
היכן ניתן לבצע תחזוקה בישראל?
למכוניות של הקונצרן הגרמני פולקסווגן יתרונות רבים. ללא ספק, המהנדסים הגרמנים מובילים בתחום הרכבים והם מייצרים מכוניות נוחות, בטוחות וחסכוניות להפליא.
אך חשוב לא לשכוח, כי ניתן למצות את אורך חיים של הרכבים ולשמור על הבטיחות שלהם רק בתנאי של תחזוקה איכותית וקבועה.
גם המוסכים המפורסמים ביותר לא תמיד מבצעים את כל העבודות הנדרשות, בהתחשב בתנאי הסביבה הקשים בישראל. לעתים קרובות מתבצע שימוש בחלקי חילוף וחומרים מתכלים באיכות נמוכה. כמו כן, עלות העבודה במוסכים הינה גבוהה מאוד ולעתים מוגזמת.
בשיתוף עם מוסך "גל" (באר שבע), אנו מציעים תוכנית מקיפה של תחזוקת רכב, תוך התחשבות בכל המאפיינים של מוצרי קבוצת פולקסווגן.
לב המכונית הוא המנוע
ניתן לחלק אותו באופן כללי לארבע מערכות עיקריות:
מערכת האוויר במנוע
על גבי שסתום המצערת מצטברים פיח, חלקיקי שמן, פיח, זפת, דבק ומזהמים אחרים. אנו מציעים שימוש בנוזל הייעודי LIQUI MOLY לצורך ניקוי גופי המצערת. בנוסף, מזרקים ומרכיבים אחרים של המערכת עוברים ניקוי גם. כתוצאה מכך, צריכת הדלק יורדת באופן משמעותי ופעולת המנוע הופכת ליציבה יותר. נדרש ציוד אבחון מקצועי כדי להסיר שגיאות ולאחר מכן להתאים את המערכת
מערכת שמן של המנוע
כל מרכיבי מערכת שמן המנוע גם זקוקים לניקוי ממזהמים. במנועים נוצרת שארית שמן שאינה מתנקזת, מה שמפחית משמעותית את אורך חיי השמן החדש. יש צורך להשתמש בתוספים מיוחדים הממיסים משקעים, שוטפים ויוצרים ציפוי מגן על המשטחים הפנימיים של המנוע. לעתים קרובות, אפילו במכוניות עם קילומטראז' נמוך, לאחר שטיפת מערכת השמן, נפח השמן הממולא גדל ב-200 - 400 מ"ל.
מערכת הדלק של המנוע
איכות דלק המנוע בישראל אינה ברמה הגבוהה ביותר. לכן, התוספים המנקים את החרירים ואת שאר המרכיבים של מערכת הדלק עוזרים גם הם להארכת חיי הרכב ולהפחתת צריכת הדלק.
חשוב לציין שניתן להשיג את האפקט המרבי רק כאשר מנקים את כל שלוש המערכות ברצף מסוים. אלו טיפולי מניעה, עדיף לבצע אותם כאשר הרכב במצב תקין.
מערכת קירור המנוע
במהלך פעולת הרכב, נוזל הקירור מאבד את תכונותיו: הולכת החום פוחתת, תכונות הסיכה יורדות, נקודת הרתיחה של נוזל הקירור יורדת וכו'. אין נתונים מדויקים בדבר התדירות שבה יש להחליף את נוזל הקירור. ניתן להמליץ על החלפה כל 3 שנים או כל 60 אלף ק"מ. לעתים נדרשת גם שטיפת מערכת הקירור.
חשוב לבחור את נוזל הקירור המתאים לרכב באופן ייעודי. לרוב המכוניות הגרמניות המודרניות נדרש נוזל G13.
בנוסף, למכוניות פולקסווגן יש שסתום מיוחד המווסת את הלחץ במערכת הקירור. הוא גם מומלץ מאוד להחלפה ומאפשר להאריך את אורך חייהם של מרכיבים יקרים של מערכת הקירור.
למה לבחור בנו?
גישה מקצועית
המומחיות שלנו היא VAG. יותר מ 10 שנים מתמחה עבור סקודה, פולקסווגן, מושב, אאודי אבחון ותיקון
ידע וזמינות של תיעוד טכני
יש לנו גישה לכל הקטלוגים של תיעוד טכני של כל הדגמים של VAG אוטומטי מסוף
ציוד טכני
אנו משתמשים רק בתוכנה רשמית ובטכניקה מודרנית לאבחון
לקבלת רישום תחזוקה, מלא את הטופס שלהלן על ידי הגשת הטופס, אתה מסכים למדיניות עיבוד הנתונים האישיים |