אבחון וטיפול ב-DSG
אבחון, טיפול ותיקון תיבות הילוכים אוטומטיות DSG מדורות שונים, עם מצמד יבש ורטוב
מתי נדרש אבחון תיבת הילוכים DSG?
אבחון מהיר ולא יקר יחסוך מכם הוצאות גדולות על הטיפול בתקלות, החלפות ותיקונים. מתי לגשת לאבחון? אם...
לא החלפתם שמן בתיבת הילוכים אוטומטית מעל 60,000 ק"מ (או שקניתם רכב יד שניה ולא בטוחים האם הבעלים הקודמים החליפו)
· תיבת ההילוכים לא פועלת בצורה חלקה: יש "קפיצות" או האצות חריגות בהחלפת הילוכים, בעיות במעבר ממצב R למצב D ועוד
· מורגשת ירידה בעוצמה של הרכב: האצה איטית מדי, הרכב לא סוחב
מהי עלות האבחון?
במוסך בכתובת הרתך 2, באר שבע
אבחון בבאר שבע בכתובת אחרת, ובערים אשקלון ואשדוד
אבחון במרכז הארץ
אבחון בצפון הארץ
אבחון ללא עלות
מה אנחנו בודקים ומאבחנים?
דיסקים של המצמד
מצמד יבש כפול של DSG מורכב מ-2 דיסקים. החומר ממנו הם עשויים נשחק, בדומה לרפידות בלמים. אנו מודדים את עובי הדיסקים בתהליך המדייק עד 0,5 מ"מ וכתוצאה מכך מאבחנים את המצב וקובעים האם יש צורך בהחלפה.
בעזרת ציוד ממוחשב אנו מודדים את הלחץ של הנוזל ההידראולי ביחידת הבקרה של ה-DSG לאורך כל מחזור הפעילות של תיבת ההילוכים ומנטרים את כל העליות והירידות בלחץ.
שלב חשוב ביותר באבחון הוא בדיקת הקשר בין התיבה לבלוק הבקרה. ניתוק התקשורת בזמן הנסיעה יביא את הרכב לעצירה מוחלטת והמשמעות היא - הזמנת גרר.
אבחון ושירות טכני – במקום טיפול בתקלות
DSG הינו אחד מסוגי תיבות ההילוכים המורכבים והמאתגרים ביותר מבחינת איתור סיבת התקלות.
כתוצאה מניתוח מדוקדק ומשקף של פעילות DSG אנו מתקנים רק את הקשר הדורש התערבות, ללא החלפה של היחידה כולה, מה שמוריד באופן משמעותי את עלות העבודה הכוללת וכך שומר על כיס הלקוח.
בעבודה נתקלנו במקרים רבים בהם החלפה של כל תיבת ההילוכים או חלקים ממנה בוצעה לשווא וללא צורך, והסתבר שהבעיה האמתית הייתה קשורה למערכת חשמל, בלמים או מנוע. לכן לפני ביצוע כל התערבות אנו מבצעים אבחון ממוחשב של כל הרכב וכל המערכות.
מעבר לכך, ברוב המקרים ניתן לפתור את הבעיה ללא ביצוע התערבויות משמעותיות. לדוגמא, בתיבות הילוכים עם מצמד רטוב בחלק מהמקרים מספיק לדאוג לרמת שמן תקינה ולשטוף את המערכת, כדי להימנע מ"קפיצות" בעת החלפת הילוך.
DSG הינה אחת מתיבות ההילוכים הטובות ביותר נכון להיום. היא לא רק חסכנית בדלק, אלא מעלה את הדינמיקה של הרכב. וכמו כל רכיב אחר, DSG מצריכה שירות טכני וטיפול, ולעתים גם תיקון.
ישנן הרבה סיבות לכך, אך פתרון אחד בלבד: אבחון מקצועי.
ואם בכל זאת צריך לתקן
אם האבחון מצביע על כך שנדרש תיקון, אנו יכולים לבצע אותו בצורה מקצועית, במחיר הוגן ועם אחריות.
מכטרוניק (יחידת בקרה של DSG) תקול? לא חייבים להחליף אותו באחד חדש. אנו יודעים לתקן ולהחזיר לתפקוד לא רק את החלק ההידראולי, אלא גם את הלוח האלקטרוני. הציוד הייחודי שלנו מאפשר לתכנת, לקודד ולבצע את כל הבדיקות שנדרשות כדי להעריך את תפקוד החלק האלקטרוני של המכטרוניק.
כמו כן, אנו מבצעים עבודות החלפת מצמד כפול על בסיס המלצות היצרן, כולל מדידה והערכה מפורטת של כל הרכיבים הנדרשים. החלפת מצמד במועד שומרת על תפקוד החלק המכני של DSG.
אנו מעניקים אחריות על העבודה שלנו לטווח בין 3 ל-12 חודשים, בהתאם לסוג הטיפול/השירות.
למה לבחור בנו?
יש לנו ידע רב אודות ה- DSG. אנו מתחייבים לספק שירות מקצועי ואיכותי תמורת תשלום הוגן וסביר.
גישה מומחית
המומחיות שלנו היא VAG. יותר מ 10 שנים מתמחה עבור סקודה, פולקסווגן, מושב, אאודי אבחון ותיקון
ידע וזמינות של תיעוד טכני
יש לנו גישה לכל הקטלוגים הרשמיים של התיעוד הטכני של כל דגמי ה-VAG
ציוד טכני
אנו משתמשים רק בתוכנה רשמית ובטכניקה מודרנית לאבחון
מלא את הטופס לקבלת ייעוץ חינם על ידי הגשת הטופס, אתה מסכים למדיניות עיבוד הנתונים האישיים |